עיצוב לוגו שמעביר את המסר
לוגו של חברה שעוצב בצורה מקצועית הוא דבר מדהים. מה שמרתק באמת הוא שבצורה מודעת אנו יכולים להגיד שאנו לא מבינים ממה עושים עניין, הרי בסופו של דבר מדובר באיור או בדמות מסוימת שנראית נחמד אך היא לא ממש משפיעה על בחירותינו בכל הקשור לצרכנות או להחלטות אחרות. אז זהו, שכל עיצוב לוגו מוצלח בהחלט משפיע על יכולת הבחירה שלנו. אנו כבני אדם מגיבים בצורה שונה לסוגי צבעים שונים ואנו מתחברים בצורה שונה לדמויות מגוונות, כך שכל מי שעוסק בתחום של עיצוב לוגו צריך להכיר לא מעט את דרך המחשבה הטיפוסית של הציבור וליצור את הלוגו בהתאם.
עיצוב לוגו הוא הרבה יותר מיצירת אלמנט וויזואלי שמושך את העין, הרי עם כל הכבוד אנו יכולים לראות לוגואים שונים שהם אינם ממש מפוארים או כאלו שלא היה צריך אומן בכדי לעצב אותם. וזו בדיוק הנקודה, מאחר ומעבר לעניין הוויזואלי יש חשיבות רבה ליצירת מסר ממוקד בכל עיצוב לוגו, והעברתו בצורה מושלמת ומהירה לכל קהל היעד של הארגון שיצר את הלוגו. כוס קרה מלאה בנוזל צבעוני שממנה נוטפות טיפות המעידות על המשקה הקר שיכול להחיות את הנפש ברגע שאנו כל כך צמאים, יכולה להיות חלק מאותו עיצוב לוגו מוצלח של חברת משקאות כלשהי.
כיום הדבר נראה לנו ברור, ויצירת לוגו "הגיוני" כזה כמו שהצגנו במשפט הקודם הוא דבר טבעי, אך בל נשכח כי מדובר בתחום מאוד מפותח שעבר לא מעט מאז תחילת דרכו, וכיום כל מי שמציע עיצוב לוגו כלשהו חייב להיות מומחה בתחום זה ולהציג מהלך שתואם את צרכי הארגון ומתייחס בצורה מדויקת לקהל היעד שלו. מבלי להעביר מסר הרי שכל עיצוב לוגו שהוא יתקשה לקלוע למטרה שמציב לו הארגון, וזאת גם אם יהיה יוצר הלוגו מוכשר בצורה יוצאת דופן. ללא יצירת מסר והעברתו בצורה גרפית איכותית הרי שלא יהיה קשר מסוים בין הלוגו לבין מי שמביט בו. כוס המלאה במשקה קר משדרת מסר שהצופה יכול להתחבר אליו, וכך צריך להיות בכל לוגו.
הילה שבתאי פרש סטודיו 03-6315536 www.pirsum4u.com